beatehemsborg

torsdag 4. april 2013

utfordringen | vårforberedelser

(foto: beate hemsborg)

 
Aprilutfordringen hos Norske Interiørblogger er "vårforberedelser".
 
Jeg kan vel si at våren er kommet både på kjøkkenet og i
stuen. Det er ingen store endringer hos meg, men litt småtteri
som er byttet ut. Mørke pledd og puter er pakket bort og farger
dukker opp. Jeg har mye gult (ja, selv etter at påsken er over!) og
pastellene begynner å snike seg inn... Jeg har derfor plukket
ut to favorittbilder som forteller nettopp dette!
 
 
 

(foto: beate hemsborg)



13 kommentarer:

  1. Så nydelig du har det,ein fryd å sjå bildene fra heimen din:)
    Ønsker deg ein flott kveld!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Fine bilder:) Lykke til i utfordringen:)

    Annelise:)

    SvarSlett
  3. Fiiiint.

    Ille spent på oppussinga deres.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  4. Fantastiske bilder -begge to :)
    Sånn ordentlig god-stemning og rumler-i-magen bilder!
    Lykke til flinke Beate.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  5. Kjempefine og koselige bilder. Lykke til i utfordringen. Skulle tro du stod sterkt der.
    klem

    SvarSlett
  6. For noen lekre bilder!
    Heier på deg!
    Ønsker deg en NydeligFlott helg,
    og lykke til i Nib´s utfordring!
    Klem fra julie :-)

    SvarSlett
  7. jeg syns alle dine bilder er så lekre, nydelig!

    SvarSlett
  8. Pasteller er vårlig og deilig.
    Lykke til med bidraget!

    SvarSlett
  9. Så fint du har det!
    Og herlig oppdekkingsbilde :)

    Ha en fin søndag!
    Hilsen Marie :)

    SvarSlett
  10. Flott bidrag! Lykke til i finalen! Hege :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...